expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6.6.14

From the gym #1

Dnes mám pre vás jeden "cvičebný" outfit priamo z gymu CrossFit Nitra, ktorý obmieňam dookola - tričko a šortky. Legíny nosím len veľmi zriedka a stále som si na ne nezvykla. Preto nechápem, ako ich môže niekto nosiť mimo gymu ako náhradu riflí/nohavíc. Štýl ani potrebu ladiť pri cvičení nepreháňam, ide mi hlave o pohodlnosť a vlasy nosím pri cvičení zásadne hore v gumičke. Spomínam si, že v tento deň som mala veľmi nepríjemný laktátový tréning, ktorého následky cítim doteraz. Love it! Užite si piatok! 

Ešte otázka na záver, chcete aj takéto posty? 

tee - ?, sport bra - nike, shorts - adidas from secondhand, weightlifting shoes - adidas

37 comments:

  1. Ty boty a šortky:O a máš naprosto perfektní postavu!!!!♥

    ReplyDelete
  2. chceme!! jsi bezva:)

    ReplyDelete
  3. Ja hlavne taketo!! !a tie tvoje nohy !!aa krasna :)

    ReplyDelete
  4. scary eyebrows

    ReplyDelete
  5. jasné ved to patrí k tebe :)

    ReplyDelete
  6. Namiesto laktatovy som citala laktacny :D spomenula som si na toto: http://stream1.gifsoup.com/view4/1214370/stewie-breastfeeding-o.gif

    Ja leginy nosim na beh, su super v tom, ze zahreju, ked je zima a navyse sa mi o seba netru stehna, co inak stipe jak svina a s tymto mam v sortkach mega problem. Tu vo Vane nosi leginy kazda baba, je tu velmi rozsirena yoga a vo vseobecnosti sportove aktivity. Ja na leginach zboznujem, ze su mega pohodlne a ani necitis, ze ich mas na sebe. Raz som takto vysla behat len v gatkach. Vsimla som si to po tretom kilometri, ked mi zacala mrznut prdel. Mega trapas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D leginy na beh/šport/jogu vôbec neodsudzujem, ja sa v nich proste necitim tak dobre :D ale chapem!

      Delete
  7. Určite chceme :) a chcem sa ťa opýtať robievaš v gyme aj bench ? Ak áno tak kolko vytláčaš ?
    Ou a ešte si naozaj úžasná blogerka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dakujem :) cvičím aj bench ale len veľmi zriedka a vytláčam max 45kg :)

      Delete
  8. Ano, určitě víc takových postů. Třeba i o samotném cvičení :-)

    ReplyDelete
  9. na slovo gym (a jeho skloňování) začínám mít alergii ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mi je vážne lúto!

      Delete
    2. Musim suhlasit, pomaly sa to zvrtlo z fashion blogu na nieco ine. Kazdopadne - rob co ta bavi a pis o tom co ta bavi. Mna osobne ovela viac bavili napriklad dvoje DIY :-)

      Delete
  10. chceme len taketo posty!

    ReplyDelete
  11. do tváre si nádherná :)

    ReplyDelete
  12. prosím ťa, koľko vážiš a meriaš?

    ReplyDelete
  13. palec hore za vytrvalost a perfektnu postavu, moj obdiv :)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete


  15. Feel free to visit my web site webpage ()

    ReplyDelete
  16. chicago bears jerseys
    air jordan shoes
    phil mcconkey jersey,odell beckham jr jersey,michael strahan jersey,chris snee jersey,larry donnell jersey,peyton hillis jersey,carl banks jersey,lawrence taylor jersey,phil mcconkey jersey,justin tuck jersey,michael boley jersey,chase blackburn jersey
    oakley sunglasses
    hermes bags
    dansko outlet
    nike free
    jeremy maclin jersey,jamaal charles jersey,joe montana jersey,justin houston jersey,dontari poe jersey,eric berry jersey
    michael wilhoite jersey,y.a. tittle 49ers jersey,justin smith jersey,nike 49ers jersey
    nba jerseys wholesale
    north face jackets,north face,the north face,northface,north face outlet,north face jackets clearance,the north face
    nike free 5.0
    kyle wilber jersey,jeremy mincey jersey,jeff heath jersey,dez bryant jersey,dan bailey jersey,rolando mcclain jersey,george selvie jersey,larry allen jersey,uche nwaneri jersey,roger staubach jersey,gavin escobar jersey
    jerome simpson jersey,marcus sherels jersey,phil loadholt jersey,tom johnson jersey
    falcons jersey
    lebron shoes
    nike mercurial
    lebron james shoes
    coach outlet store
    dansko clogs
    tommy hilfiger outlet store
    arizona cardinals jerseys
    burberry outlet
    hermes outlet
    futbol baratas
    nike air max
    michael kors handbags,michael kors outlet,michael kors outlet online,michael kors,kors outlet,michael kors outlet online sale,michael kors handbags clearance,michael kors purses,michaelkors.com,michael kors bags,michael kors shoes,michaelkors,cheap michael kors
    ysl outlet online
    ray ban sunglasses
    tommy hilfiger outlet
    wei20150623

    ReplyDelete