expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7.12.10

Nothing is as perfect as you can imagine it.

Nie nebola som takto nikde oblečená. Ešte som sa neodvážila vytiahnuť full lenght skirt na svetlo sveta ale po týchto fotkách to možno spravím :). Mrzí ma, že už ani ráno nie je také svetlo aby sa dali spraviť pekné fotky, všetky boli nejaké zrnité, no nevadí. Čapica je od babky, sveter, sukňa, kabelka zo second-handu a topanky su vans. Pekný deň prajem! Nezabudnite sa zapojiť do môjho giveaway! :)


28 comments:

  1. ta kabelka je pravá?=)

    ReplyDelete
  2. toto je jaké brutáálne:))))ja osobne dlhé sukne nosit nemožem,lebo vyzerám jak dement kedže maám sama osebe dva metre :D ale tak by som chcela :///,som si minule skúšala v hmku mali v zlave .a som skoro umrela v tej kabínke od smiechu...

    ReplyDelete
  3. josefina - nie je :)
    ver - ja som zas krpatá preto ma to odrádza :D

    ReplyDelete
  4. ale čoby!! nos ju..a mysli pritom na mňa,ktorá nemože:D
    ...inak,zavesila som tie topánky lakované..tak potom kukni:)

    ReplyDelete
  5. vážne wau!! tá prvá fotka, ako famózna zabijačka z moskvy!! :) milujem ťa :)

    ReplyDelete
  6. sukna super (aj ked si ju neviem predstavit v tej clapkanici vonku moc)ale je perfektna viem si ju predstavit s extra vysokanskymi topankami !!, ale tsaka skvela!!!

    ReplyDelete
  7. chanel ze secondhandu? závidím :)

    ReplyDelete
  8. nie je pravá ta kabelka, že ? :)) Inak si nenormálna brutálna ... ako vždy ! *

    ReplyDelete
  9. nie je isto, ale je kožená čo je zvláštne :D

    ReplyDelete
  10. vyzera to super! :) hlavne ta kabelka, som velmi milo prekvapena že taku krasnu kabelku maš zo second handu.. (tiež do jedneho chodim, ale takuto peknu kabelku tam teda nikdy ani zdaleka nemali :D ). Vyzera to cele super...ale tiež by som sa asi až tak lahko neodvažila s tou suknou na verejnost :/ ;)

    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. je to celkem pěkné (teda, ta čepice není moje gusto), ale nelíbí se mi, že se jen tak nadoma cíleně oblékneš, vyfotíš, hodíš na blog a zase to skvlékneš, mám radši když bloggerky ukazují, co doopravdy nosí.(vím, že je to asi(snad) výjimka, ale prostě jsem se musela ozvat).

    Lenka

    ReplyDelete
  12. čo ti dáva :O!
    Perfektná si :D!!

    ReplyDelete
  13. omaj!!
    ta prvá fotka presne uplna zabijačka z moskvyy!!!

    super!!! a dlhe sukne nos!

    ja chcem zase dlhe šaty take tie priesvitnečierne ale moc to stlstuje nohy ževraj haha :D
    ale kašlem na to! :D

    ReplyDelete
  14. lenka - ukazujem čo naozaj nosím ale väčšinu času nemám človeka čo by ma odfotil a mam vyhrady voči kabínkovým fotkám :) a robím to pre inšpiráciu ludom takze tak :)

    ReplyDelete
  15. pauline kašli ! :D

    vdaka ostatku!

    ReplyDelete
  16. jo! dlouhe sukne urcite nos, taky patrim mezi ty dvoumetrove, ktere v dlouhych vypadaji hodne, ale opravdu hodne vtipne :-D

    ReplyDelete
  17. áááh dlouhá sukně.. mám vyhlídnutou obyčejnou černou v Hm .. myslím, že je to jedna z věcí, kterou mít musím.. :) a odvaha snad bude rychle také :)

    ReplyDelete
  18. Vé, tá posledná fotka je tučná! Áno áno áno! Krásna. Si.

    ReplyDelete
  19. neuveritelne nadherna sukně. já se odvazuju koupim si maxi skirt/šaty už hrozně dlouho,ale pořád sem v sobě nenašla tu potřebnou odvahu..

    ReplyDelete
  20. musis takto von!!je to mega cele..ta sukna aaa

    ReplyDelete
  21. líbí se mi ta čepice, asi ukradnu mé babičce tké takovou :)

    ReplyDelete
  22. to je ake supeer! :D keby si tak vysla von urcite by sa vsetci obzreli :) a nech aj v dobrom aj v zlom! podla mna to je najviac origoŠ!
    ***

    ReplyDelete
  23. jéé! hezké a máš krásnou kabelku! :)

    ReplyDelete
  24. oo oo
    zdielam tvoj sukňový názor veď vieš. a nechápem prečo sa vysoké ženy na sebe smejú!

    ReplyDelete