expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16.2.11

Ear cuffs

Plánujem to začať predávať (plus pár iných vecí), pravdepodobne na sashe.sk alebo na blogu, to musím ešte doriešiť. Len neviem za koľko by som to mala predávať. Holka, ktorej je to nápad to predáva za 35 dolárov, ale to sa mi zdá až moc. Nejaké rady? :)

edit: v prípade záujmu mi píšte na mejl, na cene sa nejak dohodneme :)

1. black swan (predaný za 12e) - možno vyrobiť ďalšie

2. chain feathers (12e) - predaný!

3. blue valentine (12e) - predané!
blouse - h&m showroom

60 comments:

  1. Už ať jsou tady:-)jsou perfektní...

    ReplyDelete
  2. krasne...ale asi by som to nepredavala "verejne" na sashe...vsak si skopirovala napad niekoho ineho!

    ReplyDelete
  3. Jsou super, nejlepší je to první :) Ale za kolik je prodávat, to nevim, podle toho jak složité bylo je vyrobit...

    ReplyDelete
  4. hlasim sa na ne :) a myslim ze sashe je ok, kedze dana slecna nie je Slovenka :) a napady sa kopiruju, transformuju, mozno aj ona to ma od niekoho ineho. PS: ale nemam na to aby som dala viac ako 15 eur/ks. myslis ze nakladovo to pojde? Katka.

    ReplyDelete
  5. anon - ja som si vedoma, ze som skopirovala napad niekoho ineho, ale to sa deje neustale, šreded trička predava veľký počet ludí a pôvodne to bol napad jednej osoby, veľkí návrhári kopírujú neprestajne :)

    katka - za viac ako 15 som ani nemala v pláne :)

    ReplyDelete
  6. stříbrná srdíčka bych si možná i koupila, ale jen pokud by to nebyla nějaká přehnaná cena. možná třeba do 200 kč(promiň, ale nevím, kolik je to eur :D)

    ReplyDelete
  7. všetko sú to krásne veci ! len predávaj ale za rozumnú cenu :)

    mysunnybubble.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Je to skvele uaau.
    + bych si od tebe odkoupila tu bluzku, danke :D

    ReplyDelete
  9. libi se mi druhe_)ja bych si koupila ale ne ziju ve Slovensku,takze nechci platit postovne)
    ale ten napad je super a delas to skvele!!!
    tak ze pokracuj, hlavne, ze to milujes.

    ReplyDelete
  10. súú úžasné dúfam že prídu nejaké financie a budem môcť kúpiť :D cena no neviem podla toho kolko si dala za matroš ako dlho ti to trvalo a aby si z toho niečo mala aj ty :D

    ReplyDelete
  11. to je inak dobré! som tvoj zákazník! :)

    ReplyDelete
  12. Heeej, já chci a jako vážně!! Můžeme se nějak domluvit??

    maja-vonava.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. maja vonava - pis na mejl :)

    ReplyDelete
  14. ty jsi šikula!! vypadá to fakt skvělé!

    ReplyDelete
  15. S tými pierkami sú také krásne, ach jaj, ja by som kúpila od teba všetky, ale kurňa....kde by som to nosila? :D na mňa je to asi moc extravagantné :D

    ReplyDelete
  16. Všechny vypadají úžasně! Ale nejvíc chain feathers ;)

    ReplyDelete
  17. je to boží! netlačí to nějak?

    ReplyDelete
  18. Vzhledem k tomu, ze nemuzu mit nausnice by mi toto asi celkem bodlo. Jen se rozhodnout ktery, hmmm!
    Pockam jeste nez budes vedet cenu:)

    ReplyDelete
  19. joll - ten drôtik je ohybny cize si to na ucho zatlačiš ako ty chceš a netlači, teda mna nie :D

    ReplyDelete
  20. Tak to potom objednávam ...

    ReplyDelete
  21. Sice bych si je uměla vyrobit ale jsem shniloba tak si je pak raději od tebe koupím.To zas budu poslouchat z autobusu "hele lady gaga" a "to máš ze sekáče?":D:D:D

    ReplyDelete
  22. Tak to je super!! Jéé ♥ Ááá :)

    ReplyDelete
  23. kráásne sú- najviac tie s pierkami :)

    ReplyDelete
  24. hej práve som dokukala blue valentine to je tak smutne :(
    boože! ty kšeftarka :D
    ale nie super suu!

    ReplyDelete
  25. pauline - hej jé!
    že kšeftarka há :D

    ReplyDelete
  26. super, taky jsem si chtěla něco podobného vyrobit, ale asi si to radši koupím od tebe.))

    ReplyDelete
  27. ja chci ja chci! ten prostredni!

    ReplyDelete
  28. ak chcete a suhlasite s cenou pište mejl :)

    ReplyDelete
  29. Proč jenom nemůžu být šikovná :DD

    ReplyDelete
  30. ten "black swan" je skvely, ale ja som strasne stekliva:)
    inak 15e je v poho .

    ReplyDelete
  31. paci paci, najviac druhy :)

    ReplyDelete
  32. skvělý! Moc se ti povedly... Třeba si jednou otevřeš vlastní obchod :D <3

    ReplyDelete
  33. Vé, konečne! Strašne sa teším, že ideš vyrábať a predávať! Podľa mňa vôbec nie je problém, že je to skopírovaná myšlienka, však všetko sa vo svete neustále kopíruje a napodobňuje. Slečna si to určite nedala patentovať takže no problemo.) Určite skús sashe.sk a fler.cz. Viem, že si sashe napr. strháva z každej transakcie peniažky, ale snáď sa ti to stále vyplatí. Ja by som súhlasila s cenami v rozmedzí 8-12 eur. Teda konkrétne za tieto ear cuffs. Teším na ďalšie vecičky!

    ReplyDelete
  34. To prve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mega!ja idiotka som roztrepala peniaze na malovatka teraz! ach boze aj ja chcem.Potom ti napisem na FB ked tak.Super je to mega!

    ReplyDelete
  35. eva - vdaka moc! :)

    ivana - vdakaa, potom píš :) abo si to vyrob sama :D

    vdaka všetkým!

    ReplyDelete
  36. These are amazing! What are you using for the "C" shape?

    ReplyDelete
  37. Aha... And you are just wrapping very tightly thin wire around to make the place for the "O" rings that attach?

    ReplyDelete
  38. Ten blue je perfektný! :) Ale keď už sme pri vyrábaní.. aj náušnice by si mohla začať robiť.. akosi sa mi nechce platiť poštovné z USA : http://www.etsy.com/shop/SalvageLA/sold

    Ox joj.. krásne :)

    ReplyDelete
  39. Svělé,. tleskám...fakt jsi dobrá:-)

    ReplyDelete
  40. rachel - exactly :)

    jude - tie su super, len u nás nie su zohnať take krasne prirodne pierka, iba všelijaké odfarbené :/

    ReplyDelete
  41. Úžasné♥ Black swan jsou nádherné!

    ReplyDelete
  42. hmmm tak tohle vypadá sakra dobře! =)

    ReplyDelete
  43. krasa!!!cierne su krasne, ale aj modre.
    neviem sa rozhodnut :)
    keby nieco na cierne sa hlasim :)

    ReplyDelete
  44. na tej stránke sashe.sk si nepýtajú nejakú províziu ,pretože aj ja by som sa chcela prihlásiť ...:D

    ReplyDelete
  45. julianna - napis mejl ked tak :)
    lola vintage - praveze pýtajú :/

    ReplyDelete
  46. nika - bude viac :)

    a vdaka vsetkym! som rada, ze sa páči!

    ReplyDelete
  47. Váááu, tak to je žúžoidní! Jsi šikovná moc - určitě s tím jdi i na sash. Provize chtějí skoro všude beztak.

    ReplyDelete
  48. je to skvelé,ale namňa moc extravagantné :/
    ale náušnice s pierkami by si mohla,tie by som hneď kúpila! :)

    ReplyDelete
  49. aaaa zamilovala jsem se a poslala ti ten mail:)

    ReplyDelete
  50. s otvorenými ústami zírám!!!

    krásne!

    ReplyDelete
  51. Ukradla som ti fotku a dala ju na svoje blog. Nevadí, že?! :)

    Ale aspoň ti robím reklamu ;)

    ReplyDelete