expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30.5.11

It's all about that yellow bag

Tak mi prišla a je oveľa krajšia, ako som si ju predstavovala! Teším sa z nej, tešte sa so mnou he. Je z romwe.com, nie je to originál ale vôbec vôbec mi to nevadí a ani to, že ju má každý 5. blogger. Dnes som bola s jojom sčítavať, teda on sčítaval a ja som sa nudila, potom som ho nútila fotiť ma za chodu :D a potom sme zašli na subway, prvý krát v živote a musím povedať, že to je fakt chutný sendvič, yum. A tak, že pekný zvyšok večera!!

    bag - romwe.com, shirt, jeans - second-hand, shoes - asos

68 comments:

  1. ježiš, ta je super <33!

    ReplyDelete
  2. ooo..skvela ja! zlta! a to origami! parada! si skvela skolacka..chcem tiez!

    ReplyDelete
  3. na prvej si odutá, na tretej hráš dlhé nohy. tsaaa, hovorí zo mňa závisť :-D super je super si!

    ReplyDelete
  4. Je nádherná :) A to i ty :)

    ReplyDelete
  5. něco jsem chtěla napsat, ale naprosto jsem ztratila řeč!!! :)

    ReplyDelete
  6. sluší ti moc! tu barvu jsi si vybrala skvěle <3

    (jitasekfashionblogspot.com) Promin, že píšu jako anonym, ale nemužu se přihlásit na blogspot:/

    ReplyDelete
  7. Na tretej vyzeráš ako L. Gaga na letisku :D (v dobrom)
    Tá taška je brutálna!

    ReplyDelete
  8. skvrl! naživo ti ju závidím ešte viac joch! chutila kvetina ? :D

    ReplyDelete
  9. nezájem jestli to je originál nebo ne, je úžasná a ty taky! :)

    ReplyDelete
  10. jo jo jo! chci tě za chůze, na stromě i ve vlaku!

    ReplyDelete
  11. ohhh je krásna a ty tiež samozrejme ! :)

    ReplyDelete
  12. keby mňa mal kto fotiť,jebú na mňa všeci,krásna je velikáááá :)

    ReplyDelete
  13. váu na tej "chodiacej" vyzerá tá taška mega veľká! :D inak je úplne super :)

    ReplyDelete
  14. až na tej fotke "za choda" :D:D vidno aká je veľká.. parádna!

    ReplyDelete
  15. Top kombinace s tou jeanovou kosili, ani by me to nenapadlo!

    ReplyDelete
  16. suhlasim s Fendi :D ja mam doma tolko ludi a všetci na mna kašlu s fotenim :D ale ta taska je uzasna, necakala som ze bude taka velka! super

    ReplyDelete
  17. jee a tá malá labuťka v nej! krásne

    ReplyDelete
  18. ta taška Ti neuvěřitelně sluší! :) Je úžasná

    ReplyDelete
  19. je uzasna, ja ju nidke nemozem do certa najst, musim niekde ist prespekulovat ebay a tak, ale keby skor ina barvička bola :)
    vyzera byt dosť velka co?..no dokonala!

    ReplyDelete
  20. pěkná...a já má dotaz: je kožená? :D

    ReplyDelete
  21. no je presne taka velka ako potrebujem, ja nie som na male tasky, mne uplne vyhovuje! :)

    dakujem vam!!

    ReplyDelete
  22. Hej Mischell :D mňa nik neche a ani nevedia,kamoška nema čas furt sa biflí ako blbá a ja idem rano na 9tu do roboty a pridem o 6tej večer,niekedy 5...no a potom sa mi prdlaj chce sa fotiť taká unavená s tých blbých rečí... :D strašná závisť...

    ReplyDelete
  23. Myslím, že miluji Tvou tašku!

    ReplyDelete
  24. wow,celkom veľká je ale super!a subway mám rada :)

    ReplyDelete
  25. haha taky sem scitala a je to pekny vopruz :D slusi ti to moc !

    ReplyDelete
  26. je uplne krasna, nádherna najviac..prosto všetky superlatívy čo existujú...aaach hrrooozne moc ti ju zavidim...
    tanul.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ty jsi drobček!!)

    ReplyDelete
  28. jaka si mala pri nej :D
    ale super je !!

    ReplyDelete
  29. bohová je!mne sa páčila aj v ružovom

    ReplyDelete
  30. ... ale fakt je veľmi pekná, ešte aj tá farba nie je ani krikľavá ani zas príliš fádna, super no ...

    ReplyDelete
  31. ta chodiaca je super! a subway tiez (som si na tych sendvicoch dost ficala, ked som bola na leto v usa. asi preto som dosla o 7 kil tazsia ) :))

    ReplyDelete
  32. áá já chci i tu žlutou!!

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. kabelka je paradna a velmi sa mi paci ta riflova kosela!!

    ReplyDelete
  35. Sluší ti to všechno dohromady, jako vždy, plus tvoje megasuper šperky.)

    ReplyDelete
  36. ako by povedal krteček-Helééé to je skveléé

    ReplyDelete
  37. teším sa s tebou, ale vlastne hlavne závidím :D perfektná je, a ešte k tomu žltá!!! <3

    ReplyDelete
  38. krasna!! nejen kabelka:)

    ReplyDelete
  39. Chápu, proč je tak populární :) Navíc se do ní musí vejít úplně všechno včetně origami labutě...



    www.justanotherfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ta taška je nějaká obří ne? :D jsem myslela, že je menšíí..:) každopádně ti to mega slušíí

    ReplyDelete
  41. samozřejmě bych se nad ní rozplývala i tak...ale s tou labutí je dokonalá!!! ;)

    ReplyDelete
  42. bombaaa! a fakt žeru tvoje vlasy, vždycky se tady u toho rozplývám:))

    ReplyDelete
  43. katie - nie je obria, je presne taka velkost aku som chcela .)

    dakujem vam!!

    ReplyDelete
  44. je bombastická! :)

    (ináč, tvoje veci, ktoré si si vybrala a čo ti z romwe prišli, majú aj nejakú značku? lebo mne naposledy odtiaľ prišli šaty s visačkou ASOS a shorts s visačkou TOPSHOP.)

    a zabudla som: Milujem tvoje okuliare. <3

    ReplyDelete
  45. oh, nemyslela som ze bude az taka velka, ale je super :)

    a nema ju skoro kadzy, vacsina maju modre alebo zelene, tato je fakt dobra... xx

    ReplyDelete
  46. ivanka - lol :D nie vacsinou je to odstrihnute :D
    laura - vdaka moc!! :)

    ReplyDelete
  47. je peknáá!
    a ta labuťka tam!

    ReplyDelete
  48. ta taška je aspoň dvakrát větší než ta z ny , a vypadá fakt hoodně dobře !

    ReplyDelete
  49. vyzera super! .. a ty knej= dokonale! :)

    ReplyDelete
  50. máš skvělý vlasy a ta taška vypadá moc dobře.
    http://rosiedarko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Je skvělá, krásná, závidim ti jí! :D

    ReplyDelete
  52. čosi, konečne prišla! :) super je :) aj Ty s ružou v ústach :D

    ReplyDelete
  53. Jéj, tá je mega! Je o dosť väčšia ako som si ju predstavovala.. mám podobnú žltú, ale v menšom no táto tvoja sa mi viac páči! A header blogu.. skvelé! Pri tomto už zostaň, je to najlepšie čo tu bolo!

    ReplyDelete
  54. Tahle taška je letošní bloggerský hit :-D A přesně chápu proč, je to přesně TA věc: dokonale originální, zábavná, nostalgická i moderní. Taky po podobné toužím...

    ReplyDelete