expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19.12.11

Bon Iver - Bon Iver

Aukciu som uzavrela, o šortky bol väčší záujem ako som predpokladala, takže v budúcnosti sa to určite zopakuje. Zajtra ma čaká skúška a zápočet, ale dnes som tomu moc nedala, takže som veľmi zvedavá čo tam napíšem. Každopádne mi držte palce! :D Ale som optimista, a moje obľúbené slovné spojenie je volako bolo-volako bude. A celkom sa teším na Vianoce a to sa mi teda dlho nestalo :). Tu nejaké nezverejnené fotky a nádherná pesnička od bon ivera. Všetky sú krásne, nevedela som vybrať. Hlavne odporúčam tieto Deluxe klipy, fakt nádhera každý jeden, krásne doplňujú pesničky. (Náušnice na fotkách sú z ebayu). Ešte pekný večer!

32 comments:

  1. taky držim palce. a moc se mi líbí tvoje linky. používáš černé nebo hnědé? z některých starších fotek mi přijde že nejsou tak moc tmavé

    alicebyalice.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. alice - čierne vzdy :) to mozno upravou :D

    ReplyDelete
  3. bon iver je muj nejoblíbenější ! :)

    ReplyDelete
  4. moc se mi líbí jak jsi nalíčená, sluš ti to! :)

    ReplyDelete
  5. ty si tak strašne ňuňuň Véčko :D

    ReplyDelete
  6. presne tak, volako bolo a bude..ja som poslednu skusku s prepacenim posrala..teraz vypinam a nechcem nic ine len citit medovniky.
    Ty aj nausnice moc pekne..pripominaju mi jedny..kde len boli...dior? zlate? uz neviem... :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  7. strašne sa mi páči tvoja linka! :)

    ReplyDelete
  8. Beautiful! Bon Iver is just great. Your earrrings are too awesome. Peace!

    ReplyDelete
  9. jé také naušnice som kedysi mala, len strašne nekvalitné, rýchlo zmizla farba. Nikde u nás sa nedali zohnať a na ebay ich majú áž-áž.
    Neboj skúška bude v pohode.

    ReplyDelete
  10. Juj ty náušnice, a ty kočičí očka:))

    ReplyDelete
  11. Drzim ti palce Vee! To das a potom mas volno a bude nam hej! A potom ti poviem kde som videla predavat tieto nausnice a ani si ich nemusela objednavat z ebayu! mwah x

    ReplyDelete
  12. :-O Aká si krásna! :)

    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. heh mám také isté náušnice z obyčajnej bižuterky.. ani ebay nebolo treba :D

    ReplyDelete
  14. určo to zvládneš a nebo zamrkáš těma tvejma kukadlama abude to v kapse:)

    ReplyDelete
  15. přesně tyhle náušnice se mi k tobě hodí , krásná jsi!
    a určitě to zvládneš

    ReplyDelete
  16. strašně ti to sluší! jsi krásná

    mypancakestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ach, keby om si len vedela robit take krasne linky :)

    ReplyDelete
  18. super naušky, Bon iver najkrajši ale ak možem...super secret typ: The Tallest man on earth, sice nema taky jemny hlasok, ale je to tiež lesný muž a je skvelý.

    ReplyDelete
  19. Tady si strašně roztomilá :)

    ReplyDelete
  20. jak já tě miluju!! fakt neznám lepší blog! (kam se hrabe sandra leopardová..)
    mimochodem jenom taková otázka- jak dlouho se ráno maluješ? :D

    ReplyDelete
  21. jaka si krasna ♥ prva fotka ma dostala :)

    ReplyDelete
  22. dakujem vam moc!!

    :)

    elizabeth - ooh pači sa, velmi super hlas!! dakujem :)

    M. - noo staci mi tak 20minut ked sa ponahlam :D ale obycajne aj viac, podla toho kam sa chystam :)

    ReplyDelete
  23. krásna pesnička :)
    a samozrejme aj fotky!
    dúfam skúška a zápočet sa vydarili :)

    ReplyDelete
  24. jsi krásná! zůčastni se mé giveaway:)) http://dreamworld-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. to som radaaa, lebo niekomu sa ten hlas nepači ale podla mna je vynikajuci celý :)

    ReplyDelete
  26. wooow,tady seš nádherná! asi si tě stáhnu do počítače!.DD

    ReplyDelete
  27. pekné fotky...a teším sa na dalšie aukcie :D a samozrejmee že bol velký záujem!! :)

    ReplyDelete