expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25.5.12

Notes from underground

Takže ak ste ešte nečítali na mojom fb, je už zo mňa inžinier ekonómie!! Znie to síce príjemne, ale čo teraz so mnou bude netuším :D. Nevadí, ja si spravím ešte prázdniny heh. Týchto pár týždňov mi dalo zabrať, ale tieto pocity, čo momentálne prežívam za to stáli! Dostala som najsuper šaty a kabelku a ešte lepší kryt na telefón. Je zo stránky iconemesis, pozrite! Tak ja si idem užívať ten krásny pocit ničnerobenia a konečne si prečítať novú knihu, čo som si zaobstarala. A keby máte náhodou pre mňa robotu, kľudne sa ozvite! :D Zajtra idem predávať veci aj šperky na tento bazár v Nitre, tak ak budete mať cestu okolo zastavte sa. A toto su tie topánky, čo som si prerobila zo starých tu. Krásny veterný deň!!





    dress - h&m trend, bag - vj-style, iphone case - iconemesis, shoes - f&f + DIY, book from ebay

a prepáčte, že tak neskoro: romwe giveaway vyhráva holčina s mailom alzbetka.haj@gmail.com gratz!!

54 comments:

  1. kryt aj šaty <333

    ReplyDelete
  2. proenza schouler je moja vysnivana taska :)
    saty velmi pekne.
    a gratulujem)


    http://bohemeenvoyage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. krásny look :) Véčko si nádherná :) a inak fakt ti gratulujem k tomu titulu :) a dúfam že si čoskoro nájdeš nejaký paradný job ;)

    ReplyDelete
  4. gratuluji!
    moc Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  5. Moc gratuluji! Ty šaty nemají chybu. :)

    ReplyDelete
  6. gratuluji! šaty jsou boží!

    ReplyDelete
  7. gratulujem, teším sa s tebou, kedže ekonómií chápem jedine tej čo sa odohráva v mojej peňaženke a potom akože trošku aj iným, uznávam ťa!
    a tiež prajem veľa šťastia v následujúcich krokoch.
    a šaty ti seknú.

    ReplyDelete
  8. tak mentolova vede...jinak ostrihat vlasy! uz jsou moc dlouhe :) gratulace

    ReplyDelete
  9. gratulujem! :) ja chodim na FMV, my mame statnice az buduci tyzden :-/
    tie topanky su super, a ten kryt na telefon tiez :)

    ReplyDelete
  10. celý je to super, šaty se mi hrozně líbí a i ten iphone case, nejspíš si taky nějakej objednam :)
    a moc ti gratuluju k ing! :)

    ReplyDelete
  11. joj ja som stále spomínala na tú tvoju super ofinu, tak mi chýbala a moc som si nevedela zvyknúť že už nemáš také vlasy lebo si sa mi viac páčila s tými predtým, ale teraz to máš úplne perfektné, hrozne sa mi to páči!
    a gratulujem :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluju! :) A ty šaty jsou skvělé

    ReplyDelete
  13. gratulujem! a vyzeras krasne :) ked precitas, podel sa o nazor na American Psycho, ja som to nemohla docitat, ale je to skvelo napisane, len nie moja salka kavy, co sa pribehu tyka :)

    ReplyDelete
  14. aaaaah! ty sa mas ze si take dostala, velmi ti svedcia :) gratulujem k inzinierke :)

    ReplyDelete
  15. ty si rýchlik! najkrajší!

    ReplyDelete
  16. vaaaau gratulujem! :) si krasna a uzasna a a a :D

    ReplyDelete
  17. ooo tá prvá fotka je super a aj kryt! inak gratulujem ti :)

    ReplyDelete
  18. Gratuluju!! A ty mentolové šaty jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  19. perfektné šaty :) a gratulujem k titulu :D

    ReplyDelete
  20. aaaa ty šaty jsou dokonalé a tobě sluší jako snad všecko:D Jsi kráska!:)

    ReplyDelete
  21. ooo jak krásná inženýrka! gratuluju!

    ReplyDelete
  22. Tak to ti gratuluju!! A ten kryt a šaty se mi šíííííleně líbí!! :D

    ReplyDelete
  23. gratulu moc:) taky bych chtěla něco takového dokázat! :)

    ReplyDelete
  24. gratuliere este raz! krasna si v tych satach! aj s tym iPhone caseom, ktory som aj ja jeden vyhrala, juhuuuu (ale nejde mi okomentovat u pauliny, sakris) :D

    ReplyDelete
  25. čo to je za knižku? čítal ju niekto?? :) dík

    ReplyDelete
  26. Gratulujem:) Tie saty su prekrasne a skvele ti sedia, to nic nerobenie ti zavidim, ale viem, ze stalo kopec driny tak si ho uzi!

    ReplyDelete
  27. Gratulace! A šaty jsou překrásné :)

    ReplyDelete
  28. jsi nejlepsi!!! gratuluju! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  29. krásný, jednoduchý, líbí se mi to

    ReplyDelete
  30. Krásne šaty :) a tiež gratulujem!

    ReplyDelete
  31. velká gratulace, vím, co to je za dřinu :)

    ReplyDelete
  32. gratulujem a šaty sú super :)

    ReplyDelete
  33. dobře ty!!!.) a ty krytky jsou bezvadný!

    ReplyDelete
  34. skoda, ze nie som doma na ten vintage bazar. mi to vo vidlakove chybalo

    ReplyDelete
  35. straaasne krasna si na tej prvej fotografii:)

    ReplyDelete
  36. v tomto poste mi trochu pripominas beku, neviem preco:D

    ReplyDelete
  37. pripajam sa ku gratulacii a moc krasne saty!!!
    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Blahopřeju! Krásné šaty :)

    ReplyDelete
  39. velkee gratulaacie! a moc ti tie šaty seknu, perfiš vlasy ;)

    ReplyDelete
  40. ty šaty jsou krásný! a na tý fotce zezadu jsi nejrozkošnější inženýrko :)

    ReplyDelete
  41. gratulujem a tie topánky - super nápad :) perfektne to vyzerá! a šaty tiež krásne :)

    http://elliesfashioncurse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. moc gratuluju :) a něco se najde co by z tebe mohlo být, třeba něco spojeného s módou :)

    ReplyDelete
  43. Ty jsi překrásná, páni... A gratuluji!!!

    ReplyDelete
  44. pani inženýrka! auto má z tuzexu! gratulujuu*

    ReplyDelete
  45. Mám slabost pro takovou barvu. Ty šaty jsou boží. :)

    ReplyDelete
  46. gratulujem, gratulujem, gratulujem!:)
    v týchto šatách si nádherná, vieš o tom? majú perfektnú farbu, skvelý strih a chcem ich!:)
    joj, ako Ti to (zaslúžené:) voľno závidím :)

    ReplyDelete
  47. tie šaty sú straaašne prekrásne :) a gratulujem k titulu samozrejme!! :)

    ReplyDelete