expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12.7.12

the virgin suicides

Pri objednávaní týchto plaviek som mala asi romantickú náladu a vlastne nie sú to ani plavky, podľa popisu je to sunsuit a nie je vhodný do chlórovej a morskej vody. Priateľovi sa nepáči ten spodok, mám pocit, že všetci chlapi majú problém s týmito vyvýšenými spodkami na plavkách, opravte ma, keď sa mýlim. Ale nič z toho mi nezabránilo ich objednať, bolo to také pocitové. Ten spodný diel na mne vyzerá trochu ako plienka ale inak sú super skvelé, ako fakt, hhh. Ale nie, páčia sa mi a čo je hlavné, ich objednanie neľutujem (čo sa mi teda stáva príliš často). Sú z american apparel a ešte tam nejaké majú v zľave, ak teda chytíte taký pocit ako ja, že ich nutne potrebujete. A do vody ich nosiť budem, aj keď trochu presvitajú. Jedny plavky a toľko negatív ah (:D). Pekný deň, ja idem robiť niečo produktívne. Napríklad dočítať the virgin suicides .)


sunsuit - american apparel, the virgin suicides book - ebay

51 comments:

  1. juu kašli na joja!
    seksy jak keksy

    ReplyDelete
  2. tak ty jsou rozkosny.. :-)
    taky nevim, co s tim maj chlapi za problem :D

    ReplyDelete
  3. kolka romantika v nich :)

    ReplyDelete
  4. tyjo, ty jsou krásné, nemají je i v černé?

    ReplyDelete
    Replies
    1. supr trupr, možná by to vyřešilo ten problém, že jsou tošku průhledný. ale asi zase nebudou tak romantický :D podívám se na ně :)
      a nebojíš se, že se s nima něco stane, když v nich budeš chodit do vody?

      Delete
    2. hej no nie su take romanticke! :D aaa viec co, aj tak sa mi za sezonu presnanu pacit tak mi to nevadi :D

      Delete
  5. je lepšia kniha ako film?
    a chlapi prd vedia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kniha je vždy lepšia ako film :) tak to jo! :D

      Delete
  6. to su plavkz imidžovky :Dale pekné

    ReplyDelete
  7. hehe, fakt ten spodok vyzerá ako plienka :D ale ak má niekto väčšie bruško tak je to určite dobrý krycí manéver :D
    a the virgin suicides bol bomba film

    ReplyDelete
  8. ano chlapov v tomto nepočuvať!

    ReplyDelete
  9. Takhle tvarované spodní díly dělají kráásné nohy - ale máš pravdu, mužům se to nelíbí..:/ Ale ono asi není problém obětovat spodek a vzít si k tomu nádhernému vršku jinej, že jo :). A virgin suicides jsou nej-lepší! Hlavně teda jako film, o existenci knížky jsem až do teď neměla tušení..:D

    ReplyDelete
  10. Chlapi tomu nerozumí, jsou parádní (:

    ReplyDelete
  11. môj priateľ neznáša nič čo je nad pupok, v podstate ani popupok, či sukne, nohavice...nič proste!fajnový.
    a inak ty si celá v poslednej dobe taká romantická, nie? ale to je pekné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to vacsina :D haaah som som :D

      Delete
    2. MOJ TO ISTE""NEZNASA PASOVE KRATASKY,SUKNE NOHAVICE A TAKETO PLAVKY UZ DUPLOM...ale su krááásne vecko!!!

      Delete
  12. Vypadají super!! Taky jsem si teď pořídila jedny plavky, dneska jsem je zrovna dala i do příspěvku, kdyžtak můžeš kouknout :)

    ReplyDelete
  13. oooo, tie sú nádherné! krásne úplne! :) a mám pocit, že to len ženám sa taký spodok páči, ja som s tým tiež mala u chlapa problém :D..že vraj to vyzerá ako gaťky jeho babky...takže preto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah no tak to moze byt :D tieto dvojnasobne :D

      Delete
  14. jsou paradni, muj pritel je asi divnej, ale jenu se pradlo s vysokym pasem libi( tedy samosebou krajkove a satenove, zadny bombardaky bavlneny :D)
    ja bych mela spodek cim vyplnit :D

    ReplyDelete
  15. Jsou krásné i střih se mi líbí:)

    ReplyDelete
  16. wow, wow, wow! ty jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  17. celkom chápem, môj má poznámky keď mám len sukňu do pása :D ale kašlem na neho, chlapi sú dosť obmedzení v niektorých veciach :D

    ReplyDelete
  18. mě se teda děsně líbí všechny vyvýšené a taky mám ten pocit, že kdybych v takových vyšla u nás v malém městě na koupák nevyhnu se očím vypadaným z důlů :D u nás jsou to jenom samé bikinky :D

    ReplyDelete
  19. haha chlapi dokážou zkazit každou radost :D nerozumí tomu :D jsou krásný!

    ReplyDelete
  20. Vyzerajú superskvelovsky. A k tomu spodnému dielu, hej veru chlapi... :D

    ReplyDelete
  21. mne sa velmi pacia! aj chlapec krici ze ano su dobre! :)) Vir Sui uplne!

    ReplyDelete
  22. mne sa k takému strihu minule priateľ vyjadril celkom neutrálne až priam pozitívne :D ale je pravda, že také na mne ešte nevidel :D
    vyzerajú super :)

    ReplyDelete
  23. Môj má problém so všetkých vyvýšeným, nie len s plavkami :D im vyhovieť, ach :) ale hlavne, že sa páčia tebe :) sú super :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  24. brucho si vymakáš a plavkami ho zakryješ :-D
    ale ďakjujem za zhovievavosť aspoň z toho tvojho nebudem mať na dovolenke depresie :-D

    ReplyDelete
  25. OMFG jasne ze se nelibi muzum uplne sibnuti jsou vsichni... vsak pockej ted jsem si vzala z hmka palmove s vysokym pasem. Muzem v nich v Nitre pristi tyden vyrazit nekam zaplavat a odpuzovat muze spolecne:D

    ReplyDelete
  26. ty jsou nadherne, ukaz se nam v nich:)
    a mě spíš příjde, že muži všeobecně nesnesou vyšší pas u čehokoli..prostě nechápou :D

    ReplyDelete
  27. ako to tak pozorujem poslednú dobu máš dosť často také tie romantické nálady :D ale vedie ťa to k zaujímavému smeru čo ďalej .)

    ReplyDelete
  28. to máš pravdu! Já mám vysoké kožené kraťasy a žádnému chlapovi (včetně taťku) se nelíbí :D ... ale já je miluju, tak co ;)

    ReplyDelete
  29. náhodou, spodek je skvěleej!!

    ReplyDelete
  30. plenka prý! :D jsou boží!

    ReplyDelete
  31. krásne plavočky, aj mojemu chlapovy sa nepačia mnohé veci, čo nosím..ale tak čo už..nemusím nosiť len také veci, ktoré sa jemu páčia..


    zvem ťa ku mne na blog..možno sa ti zapáči aj môj blog:)

    littlecurlykate.blogspot.sk

    ReplyDelete
  32. suprový ! taky bych si je koupila, ale přítel by asi taky nebyl nadšenej :D

    ReplyDelete
  33. Nádherné něžňoučké plavky

    www.stylebydeer.blogspot.cz

    ReplyDelete