expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11.5.13

High on life.

Tieto tričko/šaty sú ta najlepšia vec na leto. Široké prieramky a trčiaca podprsenka ma stále bavia. Sú z H&M za príjemnú cenu, takže som dlho neváhala. Stále hľadám perfektné tričko na štýl T-by Alexander Wang ale za trochu nižšiu cenu - nevie niekto o niečom? Inak náhrdelníky nosím veľmi príležitostne a ani neviem čo ma to napadlo, dať si na seba až tri! Ha, ale všetky sú DIY .) Pekný deň!

dress, bra - h&m, shoes - choies, shirt,vest - secondhand

40 comments:

  1. pekne, dobre to vsetko spolu vyzera :)

    ReplyDelete
  2. presne aj ja niečo takéto potrebujem, super

    ReplyDelete
  3. ..ach, tie botičky! Som do nich :)

    ReplyDelete
  4. velmi super, to sato - tricko mam aj ja :)
    http://oneplusme.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. prave som rozmyslala nad tym,ze kebyze mam taky nostek ako ty, dam si don piercing.. ci ty mas? ( na mna ide asi druha puberta..pchala by som piercingy vsade :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám ale chcela som :D ale uz asi nechcem :D

      Delete
  6. fakt skvelé!
    mne sa tie náhrdelníky veľmi páčia (:

    ReplyDelete
  7. takéto tričká predĺžené príjemné som videla v Zare. cena vyššia (za tričká), ale asi nižšia ako AW :)

    ReplyDelete
  8. Jseš luxusní!<3 Tebe tak strčit do vytrýny, dát do pokoje a kochat se!:DDD Ne, to by bylo moc kruté, já vím:D

    ReplyDelete
  9. úplne super O_o

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. super outfit! :)

    pozývam ťa ku mne na 1. giveaway :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    ReplyDelete
  12. Skvělý outfit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. píšu si na svůj neverending-wishlist, že ty boty potřebuju...

    ReplyDelete
  14. šaty sú top! super fotky :)

    ReplyDelete
  15. tyhle brýle mám na tobě ráda :)

    ReplyDelete
  16. tak tyhle šatičky jsou moooc.)

    ReplyDelete
  17. Super to vyzerá! Tie topánky zbožňujem a prvý,najkratší náhrdelník s krúžkom sa mi tiež veľmi páči :)
    http://www.flowerofpassions.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. šaty su super, to si teraz kupovala niekedy?

    ReplyDelete
  19. Asi som blba, ale co je to prieramok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vdaka Ti krasna vila :)

      Delete
  20. super to je, tie náhrdelníky najviac! budeš ich niekedy aj predávať či takto už nevyrábaš?:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. aj napriek tomu, že mám úplne iný štýl ako ty, vždy sa tu rada vrátim a pozriem, čo nového si zase vymyslela.
    človek nikdy nevie, kedy ho kopne inšpirácia aj z iného "súdka". .)

    ReplyDelete
  22. já jsem podobná tílka viděla asi před dvěma týdny v Primarku na Oxford street, ale počítám, že to ti asi moc nepomůže :DD no kdybys tam měla cestu... :DD Jinak moc hezký outfit a jsi šikulka s těma diy :)

    ReplyDelete
  23. prosím Ťa,tie tričko - šaty sú strihovo také, že S aj sedí na S, alebo je to skôr taký vačší strih, ako je to pri niektorých šatách v HM? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm no su take volnejšie, ja mam Sko :)

      Delete
  24. Spravis niekedy aj nejake video aby sme Ta poculi?

    ReplyDelete
  25. Great dress!!! Suits you very well! ;)

    http://mypinkandglitter.blogspot.nl

    ReplyDelete