expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15.10.13

La Roche Posay recenzia

Pred časom som dostala od La Roche Posay ponuku (ktorá sa neodmieta) na testovanie ich "letného" balíčku, ktorú som samozrejme využila a neskôr si ho so sebou nosila na menšie výlety. Okrem termálnej vody a opaľovacieho krému to boli pre mňa novinky.

Z balíčku to u mňa vyhrala Fyziologická penová voda na odličovanie - je to už aj v názve, vo fľaške vyzerá ako voda, ale po vytlačení zmení konzistenciu na penu. Na jedno umytie stačia dve dávky, voda skvelo odlíči a krásne vonia! Osobne mám radšej pleťové vody, asi kvôli tomu, že na odlíčenie nepotrebujete ísť do kúpelne a dodatočne oplachovať tvár vodou (haha lenivec), ale táto mi učarovala, myslím, že hlavne kvôli tej vôni. A dlho vydrží!

Micelárna voda La Roche Posay ma nijak výrazne nezaujala. To bude asi tým, že už tak dlho používam SENSIBIO H2O od Biodermy. Prvý krát ma z tejto začali štípať oči, čo sa síce pri ďalších použitiach nestalo, ale už som si dávala väčší pozor. Na cesty je ale ideálna, keď sa mi nechce nosiť pollitrová Sensibio.

Z krémov vedie jednoznačne HYDREANE Legere na tvár, ale to môže byť aj preto, že krémy na telo používam sporadicky (stále som sa nepoučila!). Je veľmi vláčny, na tvári sa skvelo rozotiera a hlavne výborne hydratuje, čo je v tomto období pre moju pokožku nevyhnutnosť. Vzorku som už minula, ale keď si najbližšie budem kupovať krém na tvár, tak pravdepodobne tento. Plusom je aj jeho príjemná vôňa.

LIPIKAR Lait je telové mlieko na suchú pokožku, a túto funkciu plní dokonale. Je hutnejší a čo je dôležité, rýchlo sa do pokožky vstrebe - nezanecháva ju mastnú. Toto bol vždy môj problém s telovými mliekami, že som musela dlho čakať kým sa vstrebú, a to bol aj môj excuse nepoužívať ich. LIPIKAR by si mohol podať ruku s ATODERM krémom od Biodermy. 



Teraz k trochu letnejším a momentálne už nie tak aktuálnym výrobkom. Termálnu vodu som v lete veľmi často využívala, hlavne teda ako osvieženie po workoute. Tie teplá a cvičenie na mňa nepôsobili najlepšie, takže to vždy dobre padlo. Inú funkciu týchto termálnych vôd ako okamžité osvieženie som stále neobjavila (poučte ma, ak teda majú). 

Gélový krém ANTHELIOS XL som toto leto použila asi dva krát, bol mi podarovaný a je to výborná vec na tie prvotné opálenia. Teda aspoň u mňa, nakoľko moja pokožka má tendenciu na ostrom slnku sa spáliť. V priebehu leta, ako som chytala farbu som faktor znižovala. 

A posledný je HYDREANE BB creme, na ktorom ma mrzí jediné, a to jeho odtieň medium, ktorý mi na pokožku absolútne nesadol. Prečítajte si o ňom aspoň u Adélky.


Máte skúsenosti s La Roche Posay? Ak áno, podeľte sa o ne! .)

4 comments:

  1. Super review :) ale nekupim ani keby ma drali, pretoze testuju na zvieratach a ja nechcem podporovat zbytocne kruty prezitok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. súhlasím :)

      Delete
    2. Dobrý den, skupina L´Oréal ukončila veškeré testování produktů na zvířatech již roce 1989, aniž by tím snížila bezpečnost svých produktů. Toto se nám podařilo díky nepřetržitému výzkumu a vývoji alternativních metod testování, zejména díky použití modelů rekonstruované kůže. Nicméně stále existují ingredience, kde neexistuje 100% bezpečná náhrada testů a nejsme schopni přesně odhadnout účinky ingrediencí a zjistit vše, co potřebujeme vědět pro to, abychom mohli zaručit plnou bezpečnost, toto se týká například alergií. Z tohoto důvodu je skupina L´Oréal někdy nucena se uchýlit k testování na zvířatech, toto však znamená méně než 1 % všech prováděných testů. Cílem skupiny L´Oréal je nahradit veškeré testování na zvířatech a skupina také již přispěla k nahrazení většiny testů na zvířatech prováděných v kosmetickém průmyslu. Nadále pokračujeme ve vývoji nových metod. Pro více informací můžete navštívit: http://answers.loreal.com/animaltesting/en/

      S pozdravem,

      La Roche-Posay

      Delete
  2. la roche mi pomohlo pri vypadávaní vlasov. cena dosť vysoká, ale ozaj pomohlo, takže som bola spokojná :-)

    ReplyDelete