expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11.12.13

my make up essentials

Nikdy som si nepotrpela na drahú dekoratívnu kozmetiku (ktorou by som určite nepohrdla), ale som navyknutá na lacnejšiu alternatívu, ktorá mi vyhovuje na 100%, takže momentálne nemám ani potrebu skúšať niečo nové (teda až na ten bb cream, ktorý už ale asi nevymením). Takže k veci, k tomu čo dennodenne používam, v chronologickom poradí:


Dermacol make up cover mám už asi 100 rokov, bez žartu! Ale nie, mám ho proste už veľmi dlho, používam ho ako korektor a mám pocit, že sa absolútne nemíňa, inak podľa mňa je to taký kozmetický must-have!
BRTC jasmine water bb cream mám z e-shopu bbcreamshop, nájdete ho tu a som z neho úplne nadšená. Predčil aj moju milovanú značku Missha. Má skvelé krycie schopnosti, samozrejme skvelé v rámci rady bb krémov a výborne hydratuje. Používam s ním vždy aj podkladový krém, lebo v zime je moja pleť extra vysušená. Tento bb krém pokožku spevní, dodá jej extra vlhkosť a pekne ju rozjasní. Ak neviete do akého bb krému investovať tak tento je tá správna voľba.
Giordani Gold Supreme Press Powder - Oriflame katalógy si určite pamätáte, mamina z nich dodnes objednáva a je spokojná, tak som pár vecí vyskúšala aj ja. Tento púder mi stačí za deň naniesť raz (ale to može byť tou mojou suchou pleťou), mám odtieň transparent, takže je veľmi univerzálny čo sa týka ročného obdobia.
Oriflame Beauty Eyebrow Kit je najlepší tieň na obočie, ktorý som mala. Škoda tých umelých štetcov, ale to jednoducho nahradíte vlastnými, ako ja. V kite je tmavý tieň, bledý (ktorý používam občas ako tiene na oči) a vosk, ktorým sa fixuje obočie. Odporúčam, tiene majú skvelú výdrž!
H&m dipliner mi nahradil moju milovanú linku COSMETICA FANATICA, áno, čítate správne, o ktorej som už písala tu a dokonca ju aj predčila, škoda len, že v Nitre ju vôbec nemajú! Ak zháňate linku na oči, ktorá sa neotláča, vydrží a je úplne čierna tak potom siahnite po tejto. Ja ju kupujem v Bratislave v Auparku.
Oriflame wonder lash špirálu a Giordani Gold Delight zhusťujúcu špirálu používam tak na preskačku, ale aj tak je mojim najväčším favoritom stále wonder lash, používam ju už odkedy si pamätám a vždy kupujem tú istú, teraz som chcela vyskúšať Giordany ale zas sa vrátim k wonder lash, ktorá riasy nezlepuje a skvelo predlžuje.
CATRICE defining blush aka líčka, ja mám odtieň 040 Think Pink, ktorý ešte asi dlho mať budem lebo akoby z nich ani neubúdalo! Mám bledú pleť takže líčka používam vždy aby som nevyzerala tak mŕtvolne. True story.

Nejaké vaše kozmetické must-have, ktoré by som mala vyskúšať?

12 comments:

  1. jeeeeeej kozmetický článok od teba vždy poteší :)) oriflame vôbec nekupujem, ale možno vyskúšam niečo teda :D môj must have je rimmel stay matte púder. A konečne viem tajomstvo tvojeho brutálneho obočia, už viac krát som o tom premýšlala že čo asi používaš :D
    jáj a ešte by ma zaujímalo aké štetce používaš..vyzerajú celkom dobre
    :)

    ReplyDelete
  2. ja mam linku v pere super sa mi s nou manipulije ale je taka no nie je konzistenciou taka dobra ako ta flormar čo som mala.tak skusim tuto, lebo som ju tu zahliadla.

    ReplyDelete
  3. tiene na obočie mám rovnaké, sú skvelé :)

    ReplyDelete
  4. U mňa to vyzerá približne rovnako len s trošku rozdielnejšími značkami. Každopádne si ma inšpirovala. Chcela som totiž svojich obľúbencov nahradiť nejakými tými novinkami :)

    ReplyDelete
  5. skoro to iste mam, az nato ze vsetko patlem rukami .)

    ReplyDelete
  6. tie tieňe na obočie sú najviac! tiež ich mám a lepšie som ešte nemala :) a špirála detto :)

    ReplyDelete
  7. Yo no tengo época del año para los estampados, me encanta que la gente lleve flores en invierno.
    http://hestershine.tumblr.com/

    ReplyDelete
  8. jsem stejně na tom jako ty, taky si nepotrpím na drahou kosmetiku.. a co nejvíc miluju, jsou linky ve fixe z háemka :)

    ReplyDelete
  9. ja som teda spiralovy snob ale uznavam, ze tato od oriflame bola celkom uspokojujuca a ba! objavila som uplne genialnu omylom u kamaratky - RIMMEL - sexy curves (ja inac rimmel neznasam).. takze to je moja skromna rada..
    a tiez sa obhliadam po nejakom BB kréme.. mozno teda vyskusam tento.. a inac super stetce!

    ReplyDelete
  10. tip s bb krémem mi pomohl =)

    ReplyDelete
  11. můžu se tě zeptat jaké máš číslo odstínu u dermacol coveru? Nikdy se mi na tom světle v drogerii na mě žádný odstín nezdá :(.

    ReplyDelete