expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2.11.14

UNIFORM

Prepáčte za kabínkové fotky, ale chcela som vám ukázať tento outfit s mojimi novými obľúbenými teplákmi, ktorý som s malými obmenami nosila celý minulý týždeň. Iné "outfitovky" z toho týždňa ani nevznikli. Že si tak obľúbim tieto trojprúžkové tepláky som fakt nečakala, ale bola to najlepšia kúpa za posledné obdobie. Nosím ich výhradne s týmito teniskami a sivou alebo čiernou mikinou, ale možno to časom obmením (a možno nie). Jediné, čo mi momentálne chýba k môjmu materiálnemu šťastiu je čierna bombera (a nejaký ten wang ofc). Máte aj vy nejakú obľúbenú "uniformu"?

beanie - nike, bomber jacket - topshop, sweatshirt - sh, sweatpants, shoes - adidas

13 comments:

  1. ještě nikdy, jsem neviděl tak super kabinovou fotku, jako je tahle, uaaa ten nápad s pozadím je geniální :D :) Tepláky jsou super, musí to být neskutečně pohodlné!!

    ReplyDelete
  2. Taketo kabinkove fotky mozu byt :)) suhlasim s Mirabelle ^^
    Mojou uniformou je v poslednej dobe take jedno cierne mierne oversized sako..nosim ho do prace dost casto.. toto TU

    ReplyDelete
  3. ved to ani nezistit ze je kabinkova :D

    ReplyDelete
  4. - v tvym pripade me teplaky bavit neprestanou !
    a ja aktualne nedam dopustit na bilej maxisvetr + cerny skinny + kozich

    ReplyDelete
  5. pre mňa od pása na hor super!

    ReplyDelete
  6. toto je super aj s pozadím!
    hrozne mi to pripomína nejaky franc. film na predmestí paríža :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. v tomto sa moc francúzsky síce necítim ale ok! :D .)

      Delete
    2. akože to pozadie + tie tepláky
      http://2.bp.blogspot.com/-Em0xNflK-Uc/T__sKWur8VI/AAAAAAAAEDU/Jd-sy7YgzFA/s1600/cupers-life-forms_evry.jpg

      nevidela si taky film s takou tematikou? :D

      Delete
    3. asi nie nepamatam :D francuzsky isto nie :D

      Delete
  7. Moc dobrý! Hlavně mě strašně moc baví ta bomber <3

    ReplyDelete