expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8.4.15

27 years

Dnes mám narodeniny. 27 rokov. Nevyzerám na toľko a stále sa cítim z časti ako dieťa. Neviem či to je dobre, alebo zle. V tomto veku by som mala mať asi viac zodpovedností a ucelenú predstavu o svojej budúcnosti. S tým som mala vždy problém. Momentálne milujem smer, ktorým sa uberá môj život a trochu sa tým nechávam unášať. Baví ma to, čo robím teraz, ale bohužiaľ situácia je taká, že peniaze vládnu svetom. Najväčšia výzva tohto roka ma len čaká, a to nájsť si prácu, ktorú budem môcť robiť popri trénovaniu ľudí a aj seba v CrossFit Nitra. Tak držte palce .)


50 comments:

  1. Vse nejlepsi!! A drzim palce, at najdes praci, ktera te bude bavit a delat ti radost :)

    ReplyDelete
  2. Coze?!?!! Ja jsem byla doted presvedcena, ze ti je treba 18!!! A kdybys tvrdila, ze jeste min, klidne bych ti verila...Wow, to je teda neuveritelny. Tak vsechno nejlepsiiii!!!! :)))

    ReplyDelete
  3. Jen to nejlepší v životě i blogování Ti přeji !

    ReplyDelete
  4. Gratuluju! Jooo cim bliz tricitce tim vetsi dite- urcite to je dobre, zodpovednost je pro deti :))) drzim palce s hledanim prace.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah tak je dobre :) dakujem! :)

      Delete
  5. Vsetko najlepsie! Prezit tento krizovy vek a mas vyhrane ;-) Terka

    ReplyDelete
  6. taky bych ti tipoval míň, ale věk přece není důležitej. podstatný je, jak se člověk cejtí. ať vám šlape crossfit a vel'a dobrých vecí a úspechov do nového roka prajem!

    ReplyDelete
  7. Vsetko len to najlepsie a najkrajsie, vela zdvihnutych ciniek,pevnych nervov, skvely job a skveleho jedla ti prajem, haha:) ja mam zajtra 17 a ty vyzeras ako moja rovesnicka:D nechapem to:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah co uz noo :D dakujem velmi :)

      Delete
  8. Prajem vsetko najlepsie...vela inspiracie a stastia v buducnosti ;)

    ReplyDelete
  9. všetko najlepšie :) a veru mám ten istý problém tento rok pomaly 25 bude ale aj tak nájdu ľudia čo mi tipnú 15 :D ZuZu

    ReplyDelete
    Replies
    1. niekedy to je na škoduu :/ ale aspon budeme dlho mlado vyzerat :D dakujem! :)

      Delete
    2. :D tak tak, predtým keď som bola mladšia mi to strašne vadilo, teraz to beriem presne takto a beriem to optimisticky :D

      Delete
  10. Vse nej draha! A mne tento rok ceka dost podobny ukol :)

    ReplyDelete
  11. Vsetko najlepsie Véčko dufam ze aj ja budem v 27 rokoch vyzerat ako ty..:)
    btw ty nemas ani šediny..:(/:D ja mám 20 a nasla som si uz asi 3 šedivý vlaaas plačeem:(:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah tak to je asi skor genetika myslim tie šediny :) si zlata dakujem! :)

      Delete
  12. Vsetko najlepsie, Vecko! Mam to tento rok s tou pracou podobne..achjo..

    ReplyDelete
  13. stale zabudam ze mame narodeniny v rovnaky den, vzdy ma to tak prekvapi, tak vsetko naj naam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) hahah ano ano vsetko naj nam!! :)

      Delete
  14. vsetko najlepsie! ja som minule mala 26 a sama tomu nemozem uverit! :) vobec sa na to necitim a vsetci mi tipuju max 18-19 :) ja myslim ze to mame obrovsku vyhodu do buducnosti :) Daška

    ReplyDelete
  15. Všetko najlepšie, najkrajšie dievča slovenského internetu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ejj, dakujem dakujem :))

      Delete
    2. Nechápem, že ti tu píšu vždy len samé baby... :D Malo by to mať podstatne väčšiu sledovanosť od nás :D

      Delete
  16. všetko najlepšiéééé!!
    tento rok je u viacerých prelomový a dúfam, že prinesie len to najlepšie aj tebe! ;)

    ReplyDelete
  17. Vsetko naj Ve :)* Lubim ta aj ked si uz stara!

    ReplyDelete
  18. všetko len to najlepšie prajem a hlavne teda veľa šťastia pri hľadaní práce :) ale tak ty si šikovná, verím v to, že si nájdeš prácu, ktorá ťa bude baviť a ešte k tomu budeš stíhať aj cvičiť :)

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. hah seriózne? :) ja hladam ale v Nitre .)

      Delete
  20. ahoj :) ja sa ťa chcem opýtať či už máš dieťa :) moje rovesníčky (21) všetky už chcú a ja to nechápem, ja plánujem v 35 ak vôbec budem chcieť nejaké.. Chcem vedieť tvoj názor na to :) ak ti to teda nevadí

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, nemam veru este :D neplanujem zatial ani, uvidime ako sa to vyvinie ale ta 35 znie fajn :D

      Delete
  21. Cute photo :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    ReplyDelete
  22. This information is impressive.I am inspired with your post writing style & how continuously you describe this topic. After reading your post, thanks for taking the time to discuss this, I feel happy about it and I love learning more about this topic..
    sap sd training
    sap mm training

    ReplyDelete