expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28.9.15

last summer days

Leto oficiálne skončilo, tak tu je niekoľko mojich obľúbených fotiek z posledných teplých aj nie tak teplých dní. 

 S Jojom na crossfitovej súťaži v Brne Czech beast challenge 2015, kde vyhral 2. miesto .)
 Reálne vydržať v takejto stojke je ťažšie ako to odfotiť hah, ale stále skúšam!
 Billy mi pri mojej poslednej "opalovačke" stále obsadzoval lehátko, ale potlačili sme sa :)
 Na posledných plavkových fotkách tohto roka som predsa nemohla len tak stáť.
Tieto Daniel Wellington hodinky ma stále dosť bavia.
 Vyžehlené vlasy.
 Terajšie obľúbené kombo - nové conversky a alpha industries bombera.
 Novoobjavená láska - pečená hokkaido tekvica. Ak máte nejaký dobrý recept, tak sem s ním! :)
 Konečne prichádza čas týchto topánok, jeden z najlepších letných úlovkov zo secondhandu.
 Často spolu neúmyselne ladíme.
Tento psík je láska <3

9 comments:

  1. Super fotky! Za tú stojku veľký obdiv :)

    ReplyDelete
  2. Ty conversky jsou krásné, chtěla jsem je v této barvě, jen nízké :) Jinak pěkný článek :)

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  3. tá prvá fotka je tak krásna :) normálne som sa pri nej pozastavila ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. - haha, aktualni mesic a pul nejim nic jinyho nez dyne :D

    ReplyDelete
  5. na hokkaido sa hodi rozmarin. a moja mamina ju pecie spolu s cviklou, cibulou a rajcinami, a podla chuti zemiaky, alebo ryba. ale ta hlavna kombinacia hokkaido, cvikla, cibula je top!

    ReplyDelete