expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30.5.16

DIY skirt from jeans

Vyrobiť si sukňu z riflí je jedno z najjednoduchších DIY vôbec, návodov nájdete na internete veľa ale tak v skratke: rifle stačí odstrihnúť, vypárať a znova zošiť - easy peasy. Sukne nie sú moja obľúbená časť odevu ani ich často nenosievam, ale táto dostáva v mojom šatníku čestné miesto. Medzi mojou najobľúbenejším letným kúskom oblečenia - odstrihnutými levi's šortkami. Riflí sa mi doma nazbieralo už dosť, takže chystám nejaké predávať, sledujte môj fb .) Pekný pondelok!

shirt - comme des garcons play, skirt - diy, shoes - adidas stan smith

9 comments:

  1. Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you’re a great author.Please visit here
    Packers And Movers Ahmedabad

    ReplyDelete
  2. Mohon maaf mohon maaf we lah, beungeut sia kesedihan mendalam http://obatgagaljantung.web.id/

    ReplyDelete
  3. Zaujímavá inšpirácia, odporúčim priateľke nech si takú vyrobí :)

    moja stránka: Lacies

    ReplyDelete
  4. tak ta se ti mega povedla!!!

    ReplyDelete
  5. Lovely Website, Maintain the fantastic work. Thank you so much!
    We Provide Best Packers And Movers top delhi List for Get Free Best Quotes, Compare Charges,
    Save Money And Time, Household Shifting Services @
    http://packersmovers.top/delhi/

    ReplyDelete