expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22.11.16

Prírodná kozmetika z ANEMONE GARDEN/recenzia

Keď som dostala ponuku testovať kozmetiku z anemone garden, ktorý sa venujú výlučne predaju prírodej a bio kozmetiky, tak ma to veľmi potešilo. Teraz by som vám chcela predstaviť môj výber a napísať pár slov k týmto produktom, ktoré používam už vyše mesiaca: 


Táto Konjac špongia bola pre mňa celkom novinka, ale veľmi ma baví. Je vyrobená z rastiny Konjac, ktorá má pôvod v Ázii a je 100% prírodná. Sú rôzne druhy, ja som si vybrala na moju pleť túto s čiernym uhlím, ktorá pleť hĺbkovo čistí. Ráno používam len s vodou a večer s odličovačom. V suchom stave je tvrdá a keď ju namočíte do vody stane sa z nej veľmi jemná špongia. Výborná vec a určite odporúčam.


Na túto SKIN & TONIC masku som bola veľmi zvedavá, keďže milujem kokosové všetko. Vonia ale skôr po levanduli ako kokose. Táto maska, taktiež s čisto prírodným zložením zanecháva pokožku napnutú a hydratovanú. Je v prášku, čiže si ju musíte zarobiť sami a osvedčilo sa mi dávať menej vody ako je písané, aby vzniknutá pasta bola trošku hutnejšia. Môže sa do toho pridávať aj jogurt alebo med ale to som neskúšala. Po nanesení maska ako keby stvrdne na tvári a po jej umytí je pleť napnutá, póry stiahnuté a pleť je jemná a vyživená. Musím ju vyskúšať zarobiť s medom. 


Môj výber uzatvoril FUSHI malinový olej a je to moja prvá skúsenosť s takýmto kozmetickým druhom oleja (aj keď sa môže aj piť). Používam ho hlavne na tvár, moja pleť je v zime veľmi suchá a tento olej ju krásne premastí bez toho, aby upchával póry. Má protizápalové vlastnosti a dokonca sa používa ako prevencia pred vznikom ekzémov a vyrážok. Za mňa skvelá prvá pomoc pri suchej pokožke, krásne ju vyživí. Nečakajte ale, že bude voňať ako maliny .).


Všetky produkty hodnotím veľmi pozitívne, ak chcete skúsiť aj vy tak www.anemonegarden.sk ich má v ponuke oveľa viac, ďakujem!


15 comments:

  1. O tejto značke kozmetiky som ešte nepočula ale zaujala ma. Konkajovú špongiu som mala z DM-ky a bola som s ňou veľmi spokojná:) Malinový olej ma veľmi zaujal, veľmi rada skúšam všelijake druhy olejov:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    ReplyDelete
  2. inak ten malinovy, ak je urobeny spravnou technologiou (neviem, tento produkt nepoznam), ma aj prirodny ochranny faktor (UVB rays of 28-50, and an SPF protection factor against UVA rays of around 8) ;)

    ReplyDelete
  3. ešte som nepočula o tejto kozmetike aleskúsim si ju zaobstarať ! :)

    Tammybeaty

    ReplyDelete


  4. شركات نقل اثاث بالمدينة المنورة تساعدك على نقل اثاثك بامان فلا داعى للقلق مع شركات نقل اثاث بجدة

    عزيزى العميل انت من محبى التنقل باستمرار بالتالى انت بحاجة ماسة وضروية الى الاستعانة بالمختصين في نقل العفش خاصة شركات نقل اثاث بالرياض لان الاستعانة باى من عمالة الشوارع الغير مدربة والتي لا تمتلك خبرة كافية في نقل العفش او الحفاظ علية وليس هذا فقط فقد يؤدى الاستعانة بعمالة الشوارع الى حدوث حالة فقدان وتكسير للاثاث بالتالى التاثير الضار عليك عزيزى العميل

    لا تقلق مطلقاً الان بشأن نقل اي منقولات خاصة بك طالما استعنت بشركة الاول لـ نقل الأثاث في الرياض وخارج الرياض فنحن ليس الوحيدون ولكننا متميزون عن اى مؤسسة أخرى داخل وخارج الدمام وشهرتنا كافضل شركة نقل عفش بينبع
    نقل عفش بجدة

    ReplyDelete
  5. https://afu.ac.ae/ar law-goals-and-objectives

    ReplyDelete
  6. شركة ركن الاندلس من افضل الشركات التى لها باع طويل فى مجال الخدمات المنزلية ولانه افضل شركة متخصصة نقدم لكم اليوم بعض من خدمتنا المميزة مثل شركة تنظيف بالقصيم
    شركة تنظيف خزانات بالقصيم

    ReplyDelete
  7. شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة
    شركة النسر الذهبي , هي شركة رائدة وكبيرة في مجال تنظيف المنازل بالمدينة المنورة , نقوم بتنظيف منازل بالمدينة المنورة , تنظيف شقق بالمدينة المنورة , تنظيف كنب بالمدينة المنورة , لدينا فريق خدمة طوال اليوم مستعد لتنظيف منزلك باحدث اساليب التنظيف العامة والحديثة , اتصل بنا الان 0540906041
    شركة غسيل كنب بالمدينة المنورة

    https://nsrzhbi.com/cleaning-company-in-madinah/

    ReplyDelete