expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15.12.15

these days.

Outfity teraz nejak nefotím, obmedzuje ma aj moja zimomravosť, aj to takmer permanentne sivé počasie vonku. Ale asi aj moja pohodlnosť, pokúsim sa to napraviť hah. Inak raz som tu písala, že chcem stihnúť vianočné darčeky nakúpiť do konca novembra. Myslíte, že mi to vyšlo? Samozrejme, že nie. Škoda, lebo tie preplnené centrá ma dosť stresujú. Posledné nákupy už jedine cez internet. A ak ste už bezradní, odporúčam footshop, z ktorého som objednávala aj ja a kde to ešte stíhate do Vianoc. Cez zľavové kódy s 10% zľavou na všetko s týmto kupónom. Ja by som sa týmto teniskám napríklad vôbec neurazila! :D Tu sú fotky z posledných dní/týždňov, niektoré sa objavili aj na mojom instagrame, majte pekný deň!

 Pri fotení tejto fotky skoro padol za obeť brmbolec z tejto dearfriends čapice :D
Tieto jazvečíkovské vykrajovátka z jollity sú už síce preč, ale ešte tam majú plno pekných vecí. Ja síce toto vykrajovátko mám, ale chuť do robenia medovníkov stále neprišla :D. Do Vianoc to dúfam stihnem.
Jojo má nové tetovanie a takto si užíva jeho voľné dni s najlepším kamošom pri Walking dead, ktoré na moje odporúčania a presviedčania nakoniec začal pozerať yeees. 
Milujem granátové jablká (len keby mi ich mal kto šúpať) a milujem Bioderma Atoderm radu. V zime je moja pokožka dosť suchá a toto sú veci, ktoré mi fakt pomáhajú. Krém som si po jeho testovaní začala kupovať aj sama. To je pre mňa po testovaní nejakého produktu najväčší dôkaz, že to fakt funguje. Spolu so sensibio H2O sú to moje najobľúbenejšie produkty od Biodermy ever.
Po dlhej dobe linka na očiach. Pamätám si na obdobie môjho života, kedy som bez nej nevychádzala z domu. Našťastie to je už zamnou a viem to prežiť aj bez nej :D
V sobotu ideme na nový Star Wars a v jediné čo dúfam je to, že mi to nikto predtým nezaspoileruje a ešte to, aby vedľa mňa v kine sedeli ľudia, ktorý rešpektujú, že niekto môže prísť do kina kvôli filmovému zážitku a nie preto, aby sa tam najedol a porozprával sa kmošmi, prípadne mi celý film kopal do sedadla. V poslednej dobe mám jednu zlú skúsenosť za druhou. Tak prosím prosím, spolu si to užime! Ďakujem! Tieto tenisky boli predčasný darček od Joja a sú z Parndorfu. 
Mimoriadne teplý kašmírový sveter zo secondhandu a krásky z woodhood.cz. Stíhate objednať do Vianoc!
 Je to láska.
Rozhodnutie kúpiť si ružovú mikinu bolo dosť impulzívne. Ružová nie je úplne moja farba ani sa nechystám rozširovať šatník o ďalšie ružové kúsky, ale táto mikina je jedna z tých iracionálnych kúp, ktorá proste vyšla. Teraz ju nosím najradšej a tento príspevok sa pokojne mohol volať these pink days. 
Keď prídete do gymu a visia tam dve laná, čo urobíte? Začnete na nich robiť pullupy samozrejme. Alebo teda liezť :D.
Stojkám už nevenujem takú pozornosť ako kedysi, dokážem sa v nich udržať tak max 9 sekúnd a moja vytúžená 15 sekundová hranica stále nepadla. Snáď niekedy a snáď to bude aj natočené hahah. 
 Na prechádzke.
Kedysi som zbierala známky (true story) moje ročníky si určite pamätajú, teraz ale zbieram tričká.

8 comments:

  1. Posledni fotka vrrr! A Billy <3

    ReplyDelete
  2. - jee ! billy uz neskutecne vyrost !

    ReplyDelete
  3. Tá mikina je úžasná, a to tiež nie som na ružovú farbu;D

    ReplyDelete
  4. To poznám, aj ja zbieram tričká, to zelené je top, ja som tak troška závisláčka od zelenej :)

    ReplyDelete
  5. Zkuste mrknout i na další dřevěné hodinky https://www.woowa.cz/

    ReplyDelete