expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10.12.15

Jollity radosti

Nedávno som narazila na veľmi milé internetové papiernictvo, teda lepšie povedané, ony narazili na mňa :). Je len vo svojich začiatkoch a založila ho veľmi milá osoba Evka, ktorá je dokonca z môjho rodného mesta. Som za to, že dobré nápady treba podporovať. Obchodík sa volá JOLLITY, a nájdete v ňom na pohľad množstvo milých vecí, od zápisníkov cez diáre papelote vyrobené v slovenskej verzii priamo pre jolllity, až po rôzne drobnosti ako je táto DIY mini girlanda so sobíkmi, alebo vykrajovátko v tvare jazvečíka (must have hahah). Kvôli tomu vykrajovátku aj medovníky spravím :D. Tak pozrite na JOLLITY a možno sa vám tam zapáči tak,ako mne .) A ak máte nejaký osvedčený recept na "zdravé" medovníky, sem s ním! 

11 comments:

  1. Ja by som nutne potrebovala tých jelenčekov :D Také niečo zháňam už nejkú dobu....

    ReplyDelete