expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27.1.16

full of lovely things (and winter boots)

Chcem vám predstaviť jeden skvelý nápad, ktorý som bohužiaľ nedostala ja (haha), a to združenie rôznych slovenských a českých e-shopohov do jednej stránky. Right?! Už teraz združuje niekoľko mojich najobľúbenejších slovenských a českých obchodov a budú len pribúdať. Z veľkého počtu kategórii si určite vyberiete plus veľmi prehľadné hľadanie (podľa e-shopu, značky, farby, ceny...) nakupovanie dosť uľahčuje. Je to vlastne taký obrovský zoznam vecí, stačí na nejakú kliknúť a hneď vás to presmeruje na pôvodný e-shop, cez ktorý robíte nákup. Hľadáte teplé zimné topánky (ako napríklad ja)? Stačí sa na lovely.sk preklikať cez obuv na dámske čižmy a môžete vyberať. Mne sa naposledy nepodarilo dostať ani na koniec, mala som pocit, že ten výber je bezodný, ale niekoľkých favoritov som si už našla. Dokonca tam ukazuje aktuálne zľavy, čo je pre lovca zliav ako som ja dosť užitočné.


A teraz si pozrite môj (najmä finančne) nerealistický wishlist, podľa ktorého sa orientujem pri výbere. Z ľava do prava je môj najväčší favorit off white, ďalej tiež off white, common projects, ktoré sú krásne minimal, baťa, ktoré som našla cez lovely ale nemajú moju veľkosť (damn), stále obľúbené danner a najviac ugly yeezy season 1 :D

Ak ste niekde podobné (cenovo prijateľnejšie) videli, tak mi píšte .)



1 comment: