expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22.1.16

Ok Alright

Minulý týždeň som niekoľkokrát odložila svoju "pérovku" alebo teda "paplón" a obliekla si túto nie veľmi využívanú bundu, ktorej čaro som objavila asi až tento rok. Mám doma viacero takých kúskov, ktoré si ticho v šatníku čakajú na svoju príležitosť. Alebo aspoň na príležitosť nájsť si nového majiteľa, len sa mi musí chcieť to všetko pofotiť. Tieto topánky s haďou potlačou bola pre mňa celkom netradičná voľba, ale podľa mňa vyšla, čo poviete? Pekný deň!

jacket - front row shop, sweater - zara, jeans - selected, shoes - choies

10 comments:

  1. Tie topánky sú úžasné, odkliaľ? Mne minule tak trošku zahrabalo a rozhodla som sa kúpiť si v Zare čisto zlaté topánky (uhmmm, podobali sa na tie Yves Saint Laurent o ktorých sním už dlhšie, takže...) Krásny outfit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ja som jeden cas chcela strieborne! :D ale nevyslo a su z choies je tam dole link :)

      Delete
  2. ty si top!
    a ako milo máš skryté ruky pod tým svetrom, že ti trčia len rukávy :D

    ReplyDelete
  3. Tá bunda je skvelá, je veľmi dobre, že si ju vytiahla! A tie topánky, to je niečo zaujímavé a veľmi sa mi páčia, pekne to oživilo celý outfit!

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekná bunda a topánky máš úžasné :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Veľmi ti to pristane! Ja som strašne očarená tým svetrom ♥ Ale veď ty nikdy nesklameš...

    http://haandro.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekná bunda a topánky máš úžasné :)

    ReplyDelete