expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29.4.16

shopping cart/ swimsuit

Aj vy máte každý rok potrebu kupovať nové plavky? Dúfam že v tom nie som sama haha. Hľadanie dokonalých plaviek je pre mňa niečo ako hľadanie dokonalého bieleho trička, alebo perfektne sadnúcich jeansov - dosť ťažké! Moje plavky by mali spĺňať niekoľko požiadaviek - mali by perfektne sadnúť dole aj hore a dobre na mne vyzerať. Nemali by vôbec presvitať a vo vode padať! A nemali by nechávať veľa (zvláštneho) neopáleného miesta. Rôzne prepletané ramienka sú u mňa No No. Tie calvin klein čo sú na obrázku by mali byť len na plávanie, rovnomerne sa v nich určite neopálite, ale vyzerajú super. 

Toto sú zatiaľ moji favoriti, z každej dvojice by som chcela aspoň jeden set, na rôzne príležitosti (haha) ale dávam si záväzok, že viac ako jedny plavky si tento rok nekúpim. Ako ste na tom vy?



tieto klasické nájdete na lascana.sk
tieto minimalistické sú z cosstores.com

tieto športové calvin klein z houseoffraser.co.uk

2 comments: