expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27.4.16

the view

V Aténach som bola prvý krát a síce sme mali na obzretie mesta len jeden deň (stihli sme len hlavné pamiatky), celkom som si to tam užila. Jojo išiel súťažiť na Athens throwdown (crossfitovú súťaž), tak ma ako svojho najväčšieho fanúšika zobral so sebou. Bývali sme v hoteli pri mori, takže každodenná prechádzka popri ňom cestou tam aj späť na súťaž bola o niečo krajšia. Do Atén sa ľudia asi prioritne nechodia kúpať, aj keď už teraz som na malých a pomerne špinavých plážach pár odvážlivcov videla. Keby je o pár stupňov teplejšie nemala by som s tým problém ani ja, more vyzeralo nádherne! Stačil mi ale aj ten pohľad, ktorý jednoducho milujem. Neviem či sa do Atén niekedy vrátim, ale do Grécka určite. Videli sme vlastne len Akropolis a bola to nádhera. Neuveriteľné, že sa to vôbec zachovalo. Ak by sa niekto do Atén chystal, lístky na Akropolis sú pomerne drahé ale určite sa oplatí. Ako aj premiestňovať sa v Aténach taxíkmi, ktoré stoja všade (doslova). Čo ma jediné mrzí, že sme nenašli žiadny gyros! :D Ale zato som mala ten najlepší burger svojho života. Bolo super, ďakujem Jojo!

fotky na iphone 6

7 comments: